Despre mine

Fotografia mea
buna:x...sunt bubux:X:X...am 13 ani:X:X..sthiu` sunt prea mika pt u:X:X[lasa k o sa cresc si eu ca uuu:X:X:X:X] stau in cartierul cet:X:X...cel ami sucar cartier:X:X...imi iubesc prietenii:X:X 1] fimea:X 2]sotuuu:X:X[te iubesc :X:Xpustaneee:X] 3]sormea:X 4] alex b cls:X:X 5]cumnatamiu:X 6]valy:X:) si mai sunt nu vii zik pe toti...imi ubesk si trupaa:X:X x`s the best:X:X:X...ador sa truchez poze:XX: ep blingee:X:X sau photoscape:X:X:Xsunt o fire nebunaaa:X ador cand am spectacole q trupa:X sau concursuri[ma tine in suspans:X si ulask:X:X] imi iubesc viatsaa:X:X...mea:X:X TE BESK:x:x...cred k vam plitisit spunand toot ce imi place hai sa trecem si la ce nu imi place..nu imi place scoalaa:|..temele de vacantsaa:((...dc pana mea ne mai da teme dak suntem in vacantsaax(...bhai jtii mam plitisit :|) http://pucca-rouz.hi5.com uiteee:X:X mai multe chesti despre mine...si dak toot intri mai da si mie comm:X:X

vineri, 25 iunie 2010

Amintiri..

cate`va din pozele mele preferate...amintiri...frumoase..:X:X:):X prima poza:X facuta de plictiseala..:X:X a 2 poza q fata mea:X:X ana:X:Xpoza 3 si 4 facute la plictiseala:X


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate